Myslíte to s webem vážně? Spolehněte se na profesionály
Nechte se kritizovat od profesionála, který se již řadu let pracuje v online marketingu. Ano, nikdo není rád kritizovaný, ale někdy je to potřeba, abyste se posunuli se svým podnikáním a webovými stránkami dál. Hodnocení SEO je založeno na přesných datech, ale také na subjektivním pohledu odborníka na design, grafiku a uživatelský zážitek.
Parametry, které budou analyzovány
Během profesionálního SEO hodnocení získáte v reportu informace z analýzy on-page a off-page faktorů, grafiky a UX. Všechny tyto prvky jsou pro správné fungování stránek nezbytné. Bez toho se u vás uživatelé nebudou cítit dobře. Mezi nejdůležitější parametry patří rychlost načítání stránky, HTTP, indexovanost, kontrola nefunkčních odkazů, meta popisky, chybové stránky, kvalita obrázků.
Další důležité jsou off-page faktory jako je množství odkazujících domén, odkazů a množství toxických odkazů. Grafiku, design a UX posuzuje odborník spíš subjektivně z pohledu návštěvníka. S tím je spojena struktura webu, jednoduchost samotného nákupu i celkový vzhled. Abyste správně zaujali potenciálního zákazníka, musí správně fungovat vše dohromady.
Získejte report, který vám pomůže se zlepšit
Možná si říkáte, že nepotřebujete nic měnit a vše funguje tak, jak má. Může to být pravda, ale pravděpodobně není. Vždy se najde prostor pro změnu a zlepšení. Specialista nebo agentura vám po analýze poskytne podrobný report a rady na zlepšení marketingové komunikace. Velmi jednoduše a rychle tak zjistíte, na čem musíte zapracovat.
V jednom komplexním dokumentu obdržíte nejen zprávu o potížích, ale také efektivní návrhy na jejich řešení. Problémy můžete mít zejména s indexací ve vyhledávačích, s duplicitním obsahem, nefunkčními odkazy a mnoha dalšími. Poradit si s nimi samozřejmě můžete sami, ale mnohem lepší je svěřit práci specialistům ze zkušené marketingové agentury nebo freelancerovi.